Események, rendezvények, programok SOPRONBAN ÉS KÖRNYÉKÉN
Aktívan és egészségesen Sopronban és környékén
Kisvonatos városnézés
A városnéző program során a következő helyeket keressük fel: Lőverek, Várkerület, Tűztorony, Széchenyi tér, Deák tér. Útközben a vendégek tájékoztatót kapnak Sopronról, a poncihterekről és a híres soproni borról. Időtartam: 1 óra
Bővebb információ szállodánk recepcióján kérhető
Erdő Háza Ökoturisztikai Látogatóközpont és Vadaspark
Az Erdő Háza Ökoturisztikai Látogatóközpontot és Vadasparkot a Magyar Természetjáró Szövetség támogatásával hozták létre azzal a céllal, hogy bemutassák az erdei ökoszisztéma értékeit.
A hamisíthatatlan erdei élményt magába sűrítő bemutatóterem és a rejtett életet élő hazai vadfajokat bemutató vadaspark oktatási célok megvalósulását is szolgálja a közel két hektáros területen. A látogatóközpont tükrözi a TAEG Tanulmányi Erdőgazdaság Zrt. jelmondatát: “Oktatással a természet oldalán”.
A Soproni-hegység Muck (522 m) magaslata a várostól DNy-i irányban helyezkedik el. A Károly-magaslati parkolótól közúton (3 km) és több turistaúton is elérhető.
GPS: 47.64978, 16.52695
Újdonságok a Tűztoronyban
Látogassanak el a soproni Tűztoronyba, ahol az idei évet két újdonság bevezetésével indítják! A mobil tárlatvezetés segítségével a látogatók a mobiltelefonjukra letöltött alkalmazás által szintenként érdekes információt kapnak Sopron város fejlődéséről és a Tűztorony építéséről, fejlődéséről a különböző korokban, a koronázó sas történetéről, a toronyőrök munkájáról.
A második újdonság az 1676-os nagy Soproni Tűzvészt mutatja be, amelynek illusztrációját a legfelső szinten tekinthetik meg a látogatók. Azon a szinten, ahová eddig még látogató nem juthatott el.
Crazy Garage Sopron
Ismerje meg Sopron egyedülálló szabaduló szobáját a Crazy Garage-t, mely egy kreatív problémamegoldást igénylő csapatjáték, melyben az egyes csapattagoknak és a csapat egészének is szüksége van a kreatív agyféltekre. Leginkább a számítógépek és az okos telefonok világából ismert logikai kalandjátékokhoz hasonlítható, ahol egy adott cél érdekében, 60 perc alatt kell teljesítenünk a küldetést, különféle feladatok, ötletes szerkezetek és tárgyak segítségével. A feladatok teljesítéséhez nincs szükség lexikális tudásra, mindössze kreativitásra és csapatmunkára!